
5
Cze 2025Zapraszamy do udziału w bezpłatnym warsztacie poświęconym Europejskiej Sieci Blockchain (EBSI), podczas którego omówimy rolę węzłów EBSI oraz przykłady praktycznego wykorzystania tej technologii w aplikacjach publicznych i komercyjnych.
Sprawdź najnowsze wpisy w kalendarzu wydarzeń
Warsztat Europejska sieć blockchain
Zapraszamy do udziału w bezpłatnym warsztacie poświęconym Europejskiej Sieci Blockchain (EBSI), podczas którego omówimy rolę węzłów EBSI oraz przykłady praktycznego wykorzystania tej technologii w aplikacjach publicznych i komercyjnych.
AI 360. Regulacje. Innowacje. Współpraca.
16 grudnia odbyła się konferencja „AI 360. Regulacje, Innowacje, Współpraca” organizowana przez NASK PIB we współpracy z sejmową Komisją Cyfryzacji, Innowacyjności i Nowoczesnych Technologii i Uniwersytetem Warszawskim.
Konsultacje społeczne dot. Strategii Cyfryzacji Polski do 2035 r.
Strategia Cyfryzacji Polski do 2035 r. to ponadsektorowy dokument strategiczny w dziedzinie informatyzacji państwa, określający nadrzędny cel, jakim jest poprawa jakości życia obywateli poprzez cyfryzację do 2035 r. Dokument ten będzie podstawą dla wydatkowania funduszy europejskich przeznaczonych na cyfryzację.
Zapoznaj się z najciekawszymi artykułami
Phishing w trakcie wakacji
Sezon wakacyjny sprzyja rozluźnieniu i obniżeniu czujności, co zwiększa ryzyko oszustw. W tym czasie rośnie aktywność cyberprzestępców, szczególnie w mediach społecznościowych.
Generatywna sztuczna inteligencja a polski rynek pracy
Czy sztuczna inteligencja zabierze nam pracę? Jakie zawody są w największej grupie ryzyka? Komu bardziej zagraża automatyzacja obowiązków - kobietom czy mężczyznom? Na te i inne pytania odpowiedzieli autorzy raportu “Generatywna sztuczna inteligencja a polski rynek pracy”, który powstał w ramach współpracy NASK i International Labour Organization (ILO). To największe dostępne dziś badania opinii uczestników rynku pracy w Polsce.
Generatywna sztuczna inteligencja w polskiej szkole. Przecieranie szlaków
Generatywna sztuczna inteligencja w polskiej szkole. Przecieranie szlaków. Badania ilościowe i jakościowe nauczycieli klas 4–8 szkół podstawowych.