
Specjalista/ka ds. systemów eAdministracji i wsparcia technicznego EZD, DEVOPS, HD
- 8 000 - 12 000
- Warszawa
- - umowa o pracę
- - pełen etat
- - senior
- - praca hybrydowa
Zadaniem NASK jest wdrożenie w administracji publicznej nowoczesnego systemu do elektronicznego zarządzania dokumentacją. System EZD RP pozwala na wykonywanie w nim czynności kancelaryjnych (rejestracja pism, prowadzenie spraw, wysyłka korespondencji) oraz zarządzanie informacją. Budujemy sieć oddziałów terenowych, których zadaniem będzie wsparcie merytoryczne i techniczne instytucji publicznych wdrażających to rozwiązanie.
Zespoły wsparcia będą zajmowały się m.in. prowadzeniem szkoleń dla pracowników jednostek wdrażających system oraz korzystających produkcyjnie z systemów klasy EZD.
Specjalista/ka ds. systemów eAdministracji i wsparcia technicznego EZD w NASK będzie zaangażowany w realizację jednego z kluczowych projektów ogólnopolskich mających na celu cyfryzację procesów back-office administracji publicznej. Jego główny obszar działania to wsparcie techniczne Partnerów EZD.
Kandydatów do pracy w naszym zespole poszukujemy na terenie całej Polski, a zwłaszcza w: Warszawie, Białymstoku, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu oraz Gdańsku.
Zadania:
- tworzenie i optymalizacja procesów automatyzacji dla infrastruktury i aplikacji w środowisku chmurowym,
- zarządzanie komponentami infrastruktury w środowisku prywatnej chmury, zgodnie z architekturą mikroserwisów,
- monitorowanie dostępności i wydajności aplikacji oraz infrastruktury, zapewnienie stabilności środowisk szkoleniowych,
- prowadzenie szkoleń technicznych dla administratorów z architektury mikroserwisów oraz instalacji systemu EZD RP w formule online oraz stacjonarnie na terenie całego kraju (gotowość do delegacji),
- obsługa zgłoszeń Administratorów systemu EZD RP za pomocą dedykowanej platformy,
- analiza, rozwiązywanie i dokumentowanie zagadnień zgłaszanych przez instytucje publiczne dotyczących instalacji oraz utrzymania infrastruktury technicznej dla systemu EZD RP,
- wydajna współpraca z innymi członkami zespołu w celu pełnego zidentyfikowania i rozwiązania otrzymanych zadań,
- zachowanie wysokich standardów obsługi klienta w trakcie realizowanych zadań,
- testowanie nowych rozwiązań oraz współpraca z programistami oraz DEVOPS
- utrzymanie sprzętu komputerowego do realizowanych szkoleń (laptopy, serwer, sprzęt sieciowy) na wysokim poziomie wydajności,
- doskonalenie i wytwarzanie materiałów niezbędnych do poprawnej i wydajnej instalacji systemu EZD RP.
Nasze wymagania:
- minimum dwuletnie doświadczenie na stanowisku technicznym w zakresie instalacji, serwisu i utrzymania usług i sprzętu serwerowego,
- Znajomość technologii Docker, Kubernetes, Ansible oraz doświadczenia z usługami chmurowymi,
- Znajomość MS SQL \ postgreSQL oraz narzędzi do monitorowani, np. Grafana,
- Obsługa systemów serwerowych Windows i Linux
- prawidłowa dykcja,
- znajomość technik trenerskich oraz obsługi klienta,
- gotowość do odbywania podróży służbowych (delegacje krajowe),
- kreatywność, cierpliwość oraz empatia.
- czynne prawo jazdy kategorii B.
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe,
- znajomość zasad elektronicznego zarządzania dokumentacją, przepisów dotyczących instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt i organizacji archiwów zakładowych,
- dobra znajomość techniczna i merytoryczna systemów\aplikacji do obsługi dokumentacji klasy EZD,
- doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
- doświadczenie na stanowisku administratora usług świadczonych w administracji publicznej,
- doświadczenia związane z wystąpieniami publicznymi.
Zapewniamy dobre warunki pracy
O właściwych ludzi trzeba odpowiednio dbać. Dlatego oferujemy cały szereg dodatkowych korzyści. Od szkoleń i kursów zawodowych, poprzez zajęcia z jogi i owocowe czwartki, po dofinansowaną kartę Multisport albo zwrot za bilety do kina czy teatru. To wszystko jest jednak dodatkiem do tego, że po prostu dobrze się z nami pracuje.
Zaczynamy między 7 a 10 rano.
Dbamy o zachowanie zdrowego podejścia do obowiązków służbowych.
Daje możliwość podnoszenia swoich kompetencji.
Działamy na pograniczu nauki, cyberbezpieczeństwa i nowych technologii.
Mamy umowę z grupą LUX MED, która pozwala na korzystania z prywatnej opieki medycznej.
Zachęcamy do aktywności sportowej lub uzyskania zwrotu za wydatki poniesione na kulturę.
Zwracamy część kosztów związanych z urlopem (tzw. wakacje pod gruszą).
Dajemy możliwość zawarcia dodatkowego ubezpieczenia na życie.