Grupa ludzi podczas rozmowy
IT - Badania i Rozwój

Specjalista/ka ds. systemów eAdministracji i wsparcia technicznego EZD

- 8 000 - 10 000

  • Białystok
  • - umowa o pracę
  • - pełen etat
  • - senior
  • - praca hybrydowa

Zespół Wsparcia Technicznego realizuje wsparcie w zakresie instalacji, konfiguracji i utrzymania systemów klasy EZD. Wykorzystujemy nowoczesne technologie i aplikacje: Kubernetes, Camunda, Rancher, Grafana. Działamy na różnych systemach operacyjnych Windows i Linux.

Specjalista ds. EZD RP w NASK będzie zaangażowany w realizację jednego z kluczowych projektów ogólnopolskich mających na celu cyfryzację procesów back-office administracji publicznej. Jego główny obszar działania to wsparcie techniczne Partnerów EZD RP.

Kandydatów do pracy w naszym zespole poszukujemy na terenie całej Polski, a zwłaszcza w: Warszawie, Białymstoku, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu oraz Gdańsku.

 

Zadania:

  • prowadzenie szkoleń technicznych dla administratorów systemu EZD RP online oraz stacjonarnie na terenie całego kraju (gotowość do delegacji),
  • obsługa zgłoszeń użytkowników systemu EZD RP na III linii wsparcia za pomocą dedykowanej platformy – poziom instytucjonalny,
  • analiza, rozwiązywanie i dokumentowanie zagadnień zgłaszanych przez instytucje publiczne dotyczących działania systemu EZD RP,
  • wydajna współpraca z innymi członkami zespołu w celu pełnego zidentyfikowania i rozwiązania wpływających zgłoszeń,
  • zachowanie wysokich standardów obsługi klienta w trakcie realizowanych zadań,
  • testowanie nowych rozwiązań oraz współpraca z programistami,
  • utrzymanie sprzętu komputerowego do realizowanych szkoleń (laptopy, serwer, sprzęt sieciowy) na wysokim poziomie wydajności,
  • doskonalenie i wytwarzanie materiałów niezbędnych do poprawnej i wydajnej konfiguracji systemu EZD RP.

 

Wymagania:

  • minimum dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń technicznych z zakresu obsługi aplikacji i ich konfiguracji,
  • znajomość zasad elektronicznego zarządzania dokumentacją, przepisów dotyczących instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt i organizacji archiwów zakładowych,
  • znajomość technik obsługi klienta i zgłoszeń online.

Mile widziane:

  • znajomość oprogramowania Rancher Kubernetes, Linux, MS SQL, postgres, camunda modeler,
  • doświadczenie na stanowisku administratora usług świadczonych w administracji publicznej,
  • doświadczenie w pracy w administracji publicznej.
Benefity

Zapewniamy dobre
warunki pracy

O właściwych ludzi trzeba odpowiednio dbać. Dlatego oferujemy cały szereg dodatkowych korzyści. Od szkoleń i kursów zawodowych, poprzez zajęcia
z jogi i owocowe czwartki, po dofinansowaną kartę Multisport albo zwrot za bilety do kina czy teatru. To wszystko jest jednak dodatkiem do tego, że po prostu dobrze się z nami pracuje.

icon_pace
Elastyczne godziny pracy

Zaczynamy między 7 a 10 rano.

icon_balance
Równowaga między pracą a życiem

Dbamy o zachowanie zdrowego podejścia do obowiązków służbowych.

icon_model_training
Szkolenia i konferencje

Daje możliwość podnoszenia swoich kompetencji.

icon_school
Ciekawe projekty

Działamy na pograniczu nauki, cyberbezpieczeństwa i nowych technologii.

icon_medical
Opieka medyczna

Mamy umowę z grupą LUX MED, która pozwala na korzystania z prywatnej opieki medycznej.

icon_fitness_center
Karta Multisport

Zachęcamy do aktywności sportowej lub uzyskania zwrotu za wydatki poniesione na kulturę.

icon_landscape
Dofinansowanie wypoczynku

Zwracamy część kosztów związanych z urlopem (tzw. wakacje pod gruszą).

icon_beach_access
Ubezpieczenie na życie

Dajemy możliwość zawarcia dodatkowego ubezpieczenia na życie.