
Specjalista/ka ds. badań i analiz
- 7 000 - 10 000
- Warszawa
- - umowa o pracę
- - pełen etat
- - specjalista
- - praca hybrydowa
Poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty w Zespole Badań i Analiz, który będzie odpowiedzialny za przeprowadzanie analiz danych, tworzenie raportów oraz wsparcie w podejmowaniu decyzji strategicznych. Osoba na tym stanowisku będzie współpracować z innymi działami firmy, zapewniając niezbędne informacje analityczne oraz wspierając optymalizację procesów biznesowych. Do głównych obowiązków będzie należało analiza i raportowanie wyników sprzedaży, zbieranie, przetwarzanie i interpretowanie danych z różnych źródeł, a także przygotowywanie rekomendacji opartych na wynikach analiz.
Zadania na stanowisku:
- zarządzanie procesem bieżącego i okresowego raportowania;
- przetwarzanie i interpretacja danych oraz informacji kontrolingowych na potrzeby; tworzenia analiz biznesowych oraz rekomendacji dla zarządzających sprzedażą;
- monitorowanie sprzedaży oraz rekomendowanie zmian, które mają na celu; zwiększenie jej efektywności;
- tworzenie raportów sprzedażowych na podstawie zebranych danych;
- porównywanie wyników sprzedaży z założonymi celami i rekomendowanie działań naprawczych;
- przygotowywanie prognoz na podstawie historycznych danych sprzedażowych;
- wspieranie działu finansowego w budżetowaniu i analizie kosztów związanych ze sprzedażą, opisywanie faktur;
- aktualizacja danych w systemach wewnętrznych;
Wymagania:
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: finanse, ekonomia, rachunkowość lub pokrewne;
- doświadczenie na podobnym stanowisku – min. 3 lata;
- bardzo dobra znajomość MS Excel (tabele przestawne, formuły tablicowe, zaawansowane funkcje) oraz dobra pozostałych aplikacji pakietu MS Office;
- doświadczenie w raportowaniu z wykorzystaniem różnych narzędzi analitycznych (PowerQuery, Power BI, Excel, SQL, hurtownia danych);
- umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania i prezentowania wniosków na podstawie danych;
- samodzielność w realizacji zadań, dokładność i rzetelność;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- komunikatywna znajomość języka angielskiego;
Mile widziane:
- Znajomość systemu do elektronicznego zarządzania dokumentacją EZD,
- Praktyczna znajomość przepisów prawnych w zakresie tworzenia ofert, umów handlowych,
- Podstawowa wiedza na temat produktów i usług z zakresu cyberbezpieczeństwa,
- Znajomość oprogramowania YouTrack.
Zapewniamy dobre warunki pracy
O właściwych ludzi trzeba odpowiednio dbać. Dlatego oferujemy cały szereg dodatkowych korzyści. Od szkoleń i kursów zawodowych, poprzez zajęcia z jogi i owocowe czwartki, po dofinansowaną kartę Multisport albo zwrot za bilety do kina czy teatru. To wszystko jest jednak dodatkiem do tego, że po prostu dobrze się z nami pracuje.
Zaczynamy między 7 a 10 rano.
Dbamy o zachowanie zdrowego podejścia do obowiązków służbowych.
Daje możliwość podnoszenia swoich kompetencji.
Działamy na pograniczu nauki, cyberbezpieczeństwa i nowych technologii.
Mamy umowę z grupą LUX MED, która pozwala na korzystania z prywatnej opieki medycznej.
Zachęcamy do aktywności sportowej lub uzyskania zwrotu za wydatki poniesione na kulturę.
Zwracamy część kosztów związanych z urlopem (tzw. wakacje pod gruszą).
Dajemy możliwość zawarcia dodatkowego ubezpieczenia na życie.