
Młodszy/a specjalista/ka ds. obsługi klienta
- 6000 - 7000
- Warszawa
- - umowa o pracę
- - pełen etat
- - Junior
- - praca hybrydowa
Do Zespołu Obsługi Klienta w NASK poszukujemy Młodszego Specjalisty ds. Obsługi Klienta, do którego zadań będzie należała telefoniczna i mailowa obsługa Klienta w projektach publicznych.
Jesteśmy 18 osobowym Zespołem, zajmujemy się profesjonalną obsługą klienta, chętnie dzielimy się swoją wiedzą i doświadczeniem, gwarantujemy pełne wdrożenie i wsparcie od Zespołu.
Zadania na stanowisku:
- Obsługa połączeń telefonicznych oraz korespondencji mailowej w projektach współrealizowanych przez NASK.
- Rozwiązywanie zgłaszanych problemów i udzielanie odpowiedzi na pytania Klientów.
- Obsługa systemu Contact Center.
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez wysoką jakość obsługi Klienta.
Wymagania:
- Minimum roczne doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta w systemie Contact Center.
- Swobodne posługiwanie się językiem polskim.
- Umiejętność pracy w środowisku wielozadaniowym.
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów.
- Znajomość obsługi systemów i narzędzi obsługi klienta (np. CRM, Trouble Ticketing system Contact Center).
- Umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientami.
- Obsługa pakietu MS Office.
- Otwartość na pracę zmianową w godz. 07:30 – 17:00.
Zapewniamy dobre warunki pracy
O właściwych ludzi trzeba odpowiednio dbać. Dlatego oferujemy cały szereg dodatkowych korzyści. Od szkoleń i kursów zawodowych, poprzez zajęcia z jogi i owocowe czwartki, po dofinansowaną kartę Multisport albo zwrot za bilety do kina czy teatru. To wszystko jest jednak dodatkiem do tego, że po prostu dobrze się z nami pracuje.
Zaczynamy między 7 a 10 rano.
Dbamy o zachowanie zdrowego podejścia do obowiązków służbowych.
Daje możliwość podnoszenia swoich kompetencji.
Działamy na pograniczu nauki, cyberbezpieczeństwa i nowych technologii.
Mamy umowę z grupą LUX MED, która pozwala na korzystania z prywatnej opieki medycznej.
Zachęcamy do aktywności sportowej lub uzyskania zwrotu za wydatki poniesione na kulturę.
Zwracamy część kosztów związanych z urlopem (tzw. wakacje pod gruszą).
Dajemy możliwość zawarcia dodatkowego ubezpieczenia na życie.