
Ekspert/ka ds. ładu organizacyjnego
- 12000 - 15000
- Warszawa
- - umowa o pracę
- - pełen etat
- - ekspert
- - praca hybrydowa
Zespół Compensation & Benefits wspiera organizację we wszystkich procesach związanych z zarządzaniem wynagrodzeniami oraz benefitami płacowymi i pozapłacowymi oraz w zakresie dobrostanu i doświadczeń pracowników. Pracujemy analitycznie i procesowo przyjmując na siebie odpowiedzialność za nowe i innowacyjne projekty dla całego NASK- PIB. Inicjatywa, sprawczość, jakość i dobre relacje, to filary pracy i współpracy w naszym Zespole. Szukamy osoby, która dobrze odnajdzie się w takiej dynamice i wartościach.
Zakres zadań na stanowisku:
- sporządzanie analiz i opracowań dotyczących struktury organizacyjnej
- przygotowywanie rekomendacji dotyczących optymalizacji struktur i procesów
- opracowywanie i uaktualnianie schematów struktury organizacyjnej oraz struktury zarządzania w Instytucie
- nadzór nad procesem ujednolicania opisów stanowisk
- nadzór nad Regulaminem Organizacyjnym
- koordynowanie prac oraz opiniowanie pod względem merytorycznym projektów zmian w zakresie struktury organizacyjnej i systemu zarządzania w Instytucie, w szczególności: projektów regulaminów organizacyjnych jednostek i ich zmian oraz projektów uchwał z tym związanych a także projektów instrukcji, zasad oraz procedur dotyczących podstawowego przedmiotu działania Instytutu
- współdziałanie z innymi jednostkami organizacyjnymi Instytutu w zakresie zarządzania zmianami organizacyjnymi i ich wdrożeń
- zapewnianie zgodności procesów i procedur z aktualnymi przepisami prawnymi
- przygotowywanie i prowadzenie prezentacji i warsztatów dla kadry managerskiej w ww zakresie
- udział w realizacji zadań i projektów operacyjnych oraz strategicznych prowadzonych przez Pion Polityki Kadrowej
Nasze wymagania:
- minimum 8 lat doświadczenia zawodowego, w tym minimum 5 w dużych organizacjach o złożonej strukturze
- doświadczenie w tworzeniu, modelowaniu i zarządzaniu strukturą organizacyjną
- doświadczenie i umiejętności w zakresie integracji systemów i struktur
- doświadczenie i umiejętności w zakresie tworzenia procesów, procedur i zarządzeń
- praktyczna znajomość zasad tworzenia opisów stanowisk i zakresów kompetencyjnych
- praktyczne umiejętności zarządzania projektami i zespołami projektowymi
- wiedza i praktyka w zakresie zarządzania zmianą w organizacji
- minimum 8 lat doświadczenia zawodowego, w tym minimum 5 w dużych organizacjach o złożonej strukturze
- doskonałe umiejętności komunikacyjne
- umiejętność budowania relacji i pracy zespołowej
- proaktywność i samodzielność w działaniu
- nastawienie na jakość i terminowość
- znajomość angielskiego na poziomie minimum średnim
- wykształcenia wyższego (mile widziane kierunki: zarządzanie, prawo, administracja)
Mile widziane:
- doświadczenia w dostosowywaniu organizacji do pracy w oparciu o normy ISO
Zapewniamy dobre warunki pracy
O właściwych ludzi trzeba odpowiednio dbać. Dlatego oferujemy cały szereg dodatkowych korzyści. Od szkoleń i kursów zawodowych, poprzez zajęcia z jogi i owocowe czwartki, po dofinansowaną kartę Multisport albo zwrot za bilety do kina czy teatru. To wszystko jest jednak dodatkiem do tego, że po prostu dobrze się z nami pracuje.
Zaczynamy między 7 a 10 rano.
Dbamy o zachowanie zdrowego podejścia do obowiązków służbowych.
Daje możliwość podnoszenia swoich kompetencji.
Działamy na pograniczu nauki, cyberbezpieczeństwa i nowych technologii.
Mamy umowę z grupą LUX MED, która pozwala na korzystania z prywatnej opieki medycznej.
Zachęcamy do aktywności sportowej lub uzyskania zwrotu za wydatki poniesione na kulturę.
Zwracamy część kosztów związanych z urlopem (tzw. wakacje pod gruszą).
Dajemy możliwość zawarcia dodatkowego ubezpieczenia na życie.