Data Center

Usługa Poczty Korporacyjnej jest oparta na nowoczesnej platformie systemu poczty elektronicznej i pracy grupowej

Opis usługi:

Poczta Korporacyjna to oparte na nowoczesnej platformie systemu poczty elektronicznej i pracy grupowej ZIMBRA Collaboration Suite. Cechuje się bardzo rozbudowanymi funkcjonalnościami udostępniania poczty elektronicznej, współdzielonych i indywidualnych kalendarzy, kontaktów i list dystrybucyjnych, a także udostępniania folderów lub plików. Przy wykorzystaniu dodatkowych funkcjonalności Zimbra Talk, staje się narzędziem do prowadzenia wideokonferencji, szkoleń, czatów oraz pracy grupowej na dokumentach w trybie on-line.

Jak działa usługa:

Usługa Poczty Korporacyjnej jest wysoce elastycznym rozwiązaniem, dająca możliwość dopasowania się do indywidualnych potrzeb Klienta w zakresie funkcjonalnym, zasobów i ilości użytkowników. Istnieje możliwość wykreowania dla każdego Klienta rozwiązania opartego na różnych wariantach usługi z indywidulanym koszykiem przestrzeni dyskowej. Do dyspozycji klienta są 4 warianty usługi, które mogą być mieszane w ramach jednego Klienta (np. jednej domeny).

Usługa oparta jest na znanym, nowoczesnym i stale rozwijanym systemie pocztowym pracy grupowej ZIMBRA Collaboration Suite, konkurującym funkcjonalnością i ceną z systemami typu Microsoft Exchange czy Lotus Notes.

Korzyści:

  • wysoka niezawodność i bezpieczeństwo
  • łatwe, szybkie i wygodne zarządzanie poprzez Panel Administratora kontami i aliasami, profilami użytkowników
  • praca grupowa poprzez współdzielenie dokumentów, plików, kalendarzy i poczty
  • mobilny dostęp do poczty, kalendarzy za pomocą urządzeń typu smartphone, tablet
  • przeglądanie załączników, a także dokumentów zarchiwizowanych bez konieczności posiadania dodatkowego oprogramowania: MS Office, OpenOffice
  • intuicyjny w użyciu autoresponder konfigurowany samodzielnie przez użytkownika
  • szybki podgląd treści załączników
  • tagowanie (znakowanie wiadomości) w kilku kategoriach jednocześnie
  • zaawansowana wyszukiwarka pozwalająca na szybkie i dokładne wyfiltrowanie poszukiwanych treści
  • wybór przez użytkownika terminu wysłania korespondencji, sposobu prezentacji
  • łatwe tworzenie list dystrybucyjnych
  • narzędzie do zarządzania zadaniami
  • czytelne zasady przechowywania i odzyskiwania skasowanej uprzednio korespondencji
  • możliwość korzystania z różnego typu Klientów pocztowych m.in. Klienta Webowego, dedykowanego Klienta pocztowego Zimbra Desktop a także możliwość skorzystania z programów Microsoft Outlook lub Apple
  • możliwość integracji z ActiveDirectory czy LDAP jako centralne zarządzanie tożsamością
  • możliwość szyfrowania poczty za pomocą systemu Kluczy publicznych/prywatnych
  • w ramach dodatkowego systemu Zimbra Talk – dostęp do:
    • wideokonferencji
    • czata
    • współdzielenie „okien” np. pokaz prezentacji
    • praca on-line na dokumentach typu Word