Usługa Poczty Korporacyjnej jest oparta na nowoczesnej platformie systemu poczty elektronicznej i pracy grupowej
Opis usługi:
Poczta Korporacyjna to oparte na nowoczesnej platformie systemu poczty elektronicznej i pracy grupowej ZIMBRA Collaboration Suite. Cechuje się bardzo rozbudowanymi funkcjonalnościami udostępniania poczty elektronicznej, współdzielonych i indywidualnych kalendarzy, kontaktów i list dystrybucyjnych, a także udostępniania folderów lub plików. Przy wykorzystaniu dodatkowych funkcjonalności Zimbra Talk, staje się narzędziem do prowadzenia wideokonferencji, szkoleń, czatów oraz pracy grupowej na dokumentach w trybie on-line.
Jak działa usługa:
Usługa Poczty Korporacyjnej jest wysoce elastycznym rozwiązaniem, dająca możliwość dopasowania się do indywidualnych potrzeb Klienta w zakresie funkcjonalnym, zasobów i ilości użytkowników. Istnieje możliwość wykreowania dla każdego Klienta rozwiązania opartego na różnych wariantach usługi z indywidulanym koszykiem przestrzeni dyskowej. Do dyspozycji klienta są 4 warianty usługi, które mogą być mieszane w ramach jednego Klienta (np. jednej domeny).
Usługa oparta jest na znanym, nowoczesnym i stale rozwijanym systemie pocztowym pracy grupowej ZIMBRA Collaboration Suite, konkurującym funkcjonalnością i ceną z systemami typu Microsoft Exchange czy Lotus Notes.
Korzyści:
- wysoka niezawodność i bezpieczeństwo
- łatwe, szybkie i wygodne zarządzanie poprzez Panel Administratora kontami i aliasami, profilami użytkowników
- praca grupowa poprzez współdzielenie dokumentów, plików, kalendarzy i poczty
- mobilny dostęp do poczty, kalendarzy za pomocą urządzeń typu smartphone, tablet
- przeglądanie załączników, a także dokumentów zarchiwizowanych bez konieczności posiadania dodatkowego oprogramowania: MS Office, OpenOffice
- intuicyjny w użyciu autoresponder konfigurowany samodzielnie przez użytkownika
- szybki podgląd treści załączników
- tagowanie (znakowanie wiadomości) w kilku kategoriach jednocześnie
- zaawansowana wyszukiwarka pozwalająca na szybkie i dokładne wyfiltrowanie poszukiwanych treści
- wybór przez użytkownika terminu wysłania korespondencji, sposobu prezentacji
- łatwe tworzenie list dystrybucyjnych
- narzędzie do zarządzania zadaniami
- czytelne zasady przechowywania i odzyskiwania skasowanej uprzednio korespondencji
- możliwość korzystania z różnego typu Klientów pocztowych m.in. Klienta Webowego, dedykowanego Klienta pocztowego Zimbra Desktop a także możliwość skorzystania z programów Microsoft Outlook lub Apple
- możliwość integracji z ActiveDirectory czy LDAP jako centralne zarządzanie tożsamością
- możliwość szyfrowania poczty za pomocą systemu Kluczy publicznych/prywatnych
- w ramach dodatkowego systemu Zimbra Talk – dostęp do:
- wideokonferencji
- czata
- współdzielenie „okien” np. pokaz prezentacji
- praca on-line na dokumentach typu Word