Telefonia i komunikacja

Posiadana infrastruktura telefoniczna w postaci centrali telefonicznej jest doskonałym środowiskiem do uruchomienia usługi Biznes Trunk

Opis usługi:

Posiadana infrastruktura telefoniczna w postaci centrali telefonicznej jest doskonałym środowiskiem do uruchomienia usługi Biznes Trunk. Usługa uniezależnia nawiązywanie połączeń od możliwości technicznych związanych z tradycyjną technologią (np. E1), ponieważ do jej świadczenia wystarczy wykorzystanie posiadanego łącza do sieci internet.

Jak działa usługa:

Usługa może być zaimplementowana na dowolnej sprzętowej lub programowej centrali IP. Poprzez wykorzystanie bramy głosowej usługa może być także uruchomiona na tradycyjnych centralach z interfejsem ISDN.

Najważniejsze funkcjonalności usługi Biznes Trunk to:

  • prezentacja numeru dzwoniącego
  • selektywne kierowanie połączeń
  • ograniczenia połączeń wychodzących
  • dostęp do zarzadzania usługą poprzez interfejs www
  • biling on-line dostępny poprzez panel www
  • dodatkowe zabezpieczenia przed nadużyciami telekomunikacyjnymi

Korzyści:

Kluczowe korzyści to dostęp do elastycznej cenowo i funkcjonalnie zarządzanej usługi telefonicznej. Racjonalne wykorzystanie posiadanej infrastruktury. Konsultacje przy wyborze rozwiązań najoptymalniejszych kosztowo i funkcjonalnie zapewniających ewolucyjny sposób unowocześnienia posiadanych zasobów.