Posiadana infrastruktura telefoniczna w postaci centrali telefonicznej jest doskonałym środowiskiem do uruchomienia usługi Biznes Trunk
Opis usługi:
Posiadana infrastruktura telefoniczna w postaci centrali telefonicznej jest doskonałym środowiskiem do uruchomienia usługi Biznes Trunk. Usługa uniezależnia nawiązywanie połączeń od możliwości technicznych związanych z tradycyjną technologią (np. E1), ponieważ do jej świadczenia wystarczy wykorzystanie posiadanego łącza do sieci internet.
Jak działa usługa:
Usługa może być zaimplementowana na dowolnej sprzętowej lub programowej centrali IP. Poprzez wykorzystanie bramy głosowej usługa może być także uruchomiona na tradycyjnych centralach z interfejsem ISDN.
Najważniejsze funkcjonalności usługi Biznes Trunk to:
- prezentacja numeru dzwoniącego
- selektywne kierowanie połączeń
- ograniczenia połączeń wychodzących
- dostęp do zarzadzania usługą poprzez interfejs www
- biling on-line dostępny poprzez panel www
- dodatkowe zabezpieczenia przed nadużyciami telekomunikacyjnymi
Korzyści:
Kluczowe korzyści to dostęp do elastycznej cenowo i funkcjonalnie zarządzanej usługi telefonicznej. Racjonalne wykorzystanie posiadanej infrastruktury. Konsultacje przy wyborze rozwiązań najoptymalniejszych kosztowo i funkcjonalnie zapewniających ewolucyjny sposób unowocześnienia posiadanych zasobów.