Kontynuacja realizacji Zadania „Człowiek w kryzysie – platforma wiedzy i komunikacji” zakłada dalszy rozwój Platformy 116sos.pl dla osób w kryzysie emocjonalnym. Zadanie będzie realizowane w szczególności poprzez następujące działania:
- wdrożenie nowych kanałów komunikacji, w tym w mediach społecznościowych,
- dalsze wspieranie integracji Platformy 116sos.pl z bezpłatnymi telefonicznymi liniami pomocowymi obecnymi w Polsce,
- utrzymanie platformy komunikacyjnej umożliwiającej odpowiednią agregację istniejących kontaktów,
- monitoring działań i potrzeb,
- dalsze zapewnienie wsparcia konsultantów oferujących pomoc dostępną 24/7/365,
- dalszy rozwój platformy informacyjnej 116sos.pl, w tym publikację materiałów do psychoedukacji, informatorów na temat zagrożeń internetowych, aktualizację bazy miejsc pomocowych,
- bieżące aktualizowanie bazy kontaktów oraz zakresu działania miejsc pomocowych dostępnych w całej Polsce,
- organizacja konferencji i warsztatów promujących Platformę,
- promocja projektu.
Dofinansowanie ze środków budżetu państwa – dotacja celowa Ministra Cyfryzacji.
Umowa dotacji celowej nr 2057/DZS/22 w wysokości 9 143 558 zł.